Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. Om hun visie, ideeën en oplossingen te delen met de De Tijd-community. De betrokken partners zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud.
Golazo is een van de belangrijkste sportpromotors en -organisatoren van Europa, met in eigen land onder andere de Antwerp 10 Miles en de Memorial Van Damme op haar palmares. Het bedrijf is ook aan een internationaal avontuur bezig. ‘Onze grootste uitdaging is om onze waarden en missie in alle landen glashelder over te brengen’, zegt CEO Bob Verbeeck.
Na hun deelname aan het coachingprogramma van Deloitte Private, Econopolis en de KULeuven, werd restaurantketen EXKi door een onafhankelijke jury erkend als Best Managed Company. Bij dit veeleisende proces waren alle teams van CEO Frédéric Rouvez betrokken: ‘Professionele begeleiding van een bedrijf dat bekendstaat voor zijn multidisciplinair advies? Dat leek ons een uitstekend idee.’
LVD Company mag, voor het grote publiek, niet de bekendste Belgische onderneming zijn, toch is de producent van machines voor plaatbewerking een echte wereldspeler. Dankzij Best Managed Companies versterkt het familiebedrijf zijn merknaam bij potentiële klanten en medewerkers.
Het Belgische EASI, leverancier van managementtools en cloudoplossingen, heeft veel opgestoken van het coachingprogramma Best Managed Companies. ‘We hadden best wat ideeën. De coaches hebben ons geholpen om die uit te werken’, zegt managing partner Toni Turi.
‘Het Best Managed Company-programma van Deloitte en Econopolis vergelijkt je jaar na jaar met een groep van peers. Deel uitmaken van die community is niet alleen leerrijk, het opent ook commerciële deuren’, zegt Pedro Matthynssens, CEO van Vanbreda Risk & Benefits.