Advertentie

Stem nu voor uw favoriete nieuwe merk

Op vrijdag 8 december weten we welk merk de titel mag dragen van ‘Belgium’s New Brand of the Year’. Uw stem kan er mee over beslissen.

Een sterk merk vormt een van de fundamenten van een succesvolle onderneming. Daarom verkiest De Tijd, samen met de marketingorganisatie BAM, al voor het derde jaar op rij het beste nieuwe merk van ons land. De Belgium’s New Brand of the Year Award bekroont Belgische merken die maximaal vijf jaar oud zijn, die zich met succes konden onderscheiden van de concurrentie, en die resultaten hebben geboekt met een nieuwe consumentenervaring.

Een professionele jury selecteerde uit de inzendingen vijf merken die als finalisten naar de titel meedingen. De lezers van De Tijd en van onze Franstalige zusterkrant L’Echo kunnen nu mee bepalen wie de winnaar wordt. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens het jaarlijkse congres van de Belgian Association of Marketing (BAM), op 7 en 8 december in Brussels Expo.

Advertentie

U kunt uw stem uitbrengen op één van deze vijf genomineerden:

Foodbag.be : Gents bedrijf dat kookboxen aan huis levert met verse en lokale ingrediënten en recepten.

POM : een mobiele app om digitale én papieren facturen snel met uw smartphone te betalen.

Saroléa : een oud Belgisch motomerk dat een nieuw leven kent als fabrikant van elektrische moto’s.

Simone a Soif : Een biologisch, artisanaal drankje op basis van stoom uit planten, gemixt met versgeperste groenten- en fruitsappen en water.

Advertentie

Breng hier uw stem uit tot en met 24 november (stemmodule werkt alleen op pc, niet op mobiele apparaten):


Advertentie

In het nieuws

Alle artikels meer
Paul Gheysens richtte in 1985 Ghelamco op en bouwde het uit tot een van de grootste vastgoedontwikkelaars van het land.
Paul Gheysens, de gevreesde vastgoedboer met twee gezichten
In veertig jaar tijd bouwde de boerenzoon Paul Gheysens zijn familiebedrijf Ghelamco uit tot een van de belangrijkste en bekendste vastgoedontwikkelaars van België. Net nu zijn imperium in woelig water zit, staat hij voor een dubbele generatiewissel. Portret van een brutale visionair met een neus voor opportuniteiten.
Gesponsorde inhoud