Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. Om hun visie, ideeën en oplossingen te delen met de De Tijd-community. De betrokken partners zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud.
Een uitdagende arbeidsmarkt en razendsnelle technologische evoluties zijn de grote uitdagingen in de branche van de callcentra. Vanuit hun ervaring bij Koramic2Engage werpen Chief Executive Officer, Wim Vintges, en Chief Commercial Officer, Bert Vanmanshoven, een licht op de toekomst van klantcontact.
Voortschrijdend bewustzijn op sociaal en duurzaamheidsvlak manifesteert bij heel wat bedrijven maar ook in de klantcontactbranche krijgt CSR een steeds belangrijkere rol. Ook contactcenterspecialist Koramic2Engage draagt dit hoog in het vaandel.
Hoe ziet de toekomst van klantcontact eruit? Hoe kunnen contactcenters al concreet artificiële intelligentie inzetten? De Benelux specialist in klantcontact, Koramic2Engage, consulteerde Trendskout, de referentie op vlak van AI-oplossingen in Europa, over deze uitdagingen.
Telenet en Koramic2Engage werken al ruim 20 jaar samen op het gebied van klantcontact. Jurriaan Leijder, Vice President Customer Interactions, van Telenet en Jack Rijks, Chief Operating Officer, belichten het succes van dat strategisch partnership.