Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

‘In een hybride wereld is immersieve technologie duurzamer en efficiënter’

Pieter van Leugenhagen, managing partner bij yondr © RV

Nee, de toekomst is niet helemaal digitaal, maar ook niet langer uitsluitend fysiek. Ze is hybride. Yondr, dat gespecialiseerd is in creatieve storytelling en immersieve technologie voor bedrijven, speelt hierin een cruciale rol. Pieter van Leugenhagen, mede-oprichter van yondr, legt uit hoe hybride oplossingen kunnen bijdragen aan duurzame en kostenefficiënte klantervaringen.

Hybride belevingen

Yondr creëert digitale en virtuele B2B- en B2C-belevingen die verder gaan dan de mogelijkheden van enkel VR- en AR-oplossingen. Volgens Van Leugenhagen bieden digitale tools enorme waarde wanneer ze naadloos geïntegreerd worden in bedrijfsprocessen. ‘Wij bouwen bruggen tussen de fysieke en digitale wereld om klanten dichter bij een product te brengen. Natuurlijk bieden VR en AR hiervoor bijzonder performante oplossingen, maar yondr gaat hierin nog een flinke stap verder: we ontwikkelen duurzame langetermijnstrategieën die echte meerwaarde en waardecreatie bieden voor bedrijven.'

Yondr integreert fysiek en digitaal

‘Hybride ervaringen zijn inderdaad indrukwekkend, maar ze zijn vooral veel efficiënter en ook duurzamer.’

Pieter van Leugenhagen
managing partner bij yondr

Met een trackrecord van tien jaar profileert yondr zich als betrouwbare partner voor bedrijven die overstappen naar hybride marketingmodellen.  Een mooi voorbeeld hiervan is de oplossing die het ontwikkelde voor Vandewiele, producent van hoogtechnologische textielmachines. Voor de ITMA-beurs in Milaan ontwikkelde yondr een innovatieve oplossing die het prijzige en allesbehalve duurzame transport van een groot industrieel tuft machine naar de Italiaanse modestad overbodig maakte. ‘We hebben veel meer dan zomaar een eenmalige oplossing voor de beurs geleverd, maar de volledige sales journey van de machine geanalyseerd. Met onze digitale blueprint kan Vandewiele zijn machines niet alleen op beurzen projecteren, maar beschikt het meteen ook over een virtuele showroom en een tabletversie. Hierdoor wordt de investering multi-inzetbaar: voor marketing en sales natuurlijk, maar bijvoorbeeld ook voor educatieve toepassingen en onboarding’, aldus Van Leugenhagen.

Advertentie

Schaalbare en duurzame oplossingen

Door het schaalbaar maken van digitale belevingen, biedt yondr duurzame oplossingen aan, en dat niet enkel op gebied van ecologie, maar ook wat de bruikbaarheid betreft. ‘We vermijden eenmalige communicatieoplossingen door ervoor te zorgen dat de beleving op diverse manieren en via verschillende platformen kan worden hergebruikt, en dat over de departementen heen. Bedrijven kunnen de belevingen inzetten op verschillende touchpoints binnen de customer journey, of het nu gaat om een experience center, een digitale showroom of een digital twin van een machine, zoals bij Vandewiele’, besluit Van Leugenhagen.

Yondr biedt een nieuwe generatie technologie aan, waarbij virtuele en fysieke ervaringen naadloos samensmelten tot een indrukwekkende beleving voor klanten. Daarenboven biedt yondr bedrijven meer efficiëntie en duurzaamheid.

Meer info
Advertentie
Lees verder
Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.