Mijn geld Het antwoord op al uw geldvragen
Advertentie

Van TikTok-slager tot Instagram-frituur: hoe een ‘banaal’ filmpje uw kmo meer klanten oplevert

Van de ‘TikTok-slager’ tot de bekendste frituur van Vlaanderen. Steeds meer Vlaamse zelfstandigen zijn hot op de sociale media. Hun populariteit leidt niet alleen tot meer volgers, maar ook tot meer klanten én zakelijke opportuniteiten. Hoe pakken ze dat aan? ‘Wat je post, moet authentiek en echt zijn, niét perfect.'
Dieter Smeulders van Keurslager Michielsen is een ware hit op sociale media.
Dieter Smeulders van Keurslager Michielsen is een ware hit op sociale media. ©katrijn van giel

Van de ‘TikTok-slager’ tot de bekendste frituur van Vlaanderen. Steeds meer Vlaamse zelfstandigen zijn hot op de sociale media. Hun populariteit leidt niet alleen tot meer volgers, maar ook tot meer klanten én zakelijke opportuniteiten. Hoe pakken ze dat aan? ‘Wat je post, moet authentiek en echt zijn, niét perfect.'