Fagron - Oproeping

Genoteerde Vennootschap - Venecoweg 20a 9810 Nazareth - BTW BE 0890.535.026 - RPR Gent (afdeling Gent)

De raad van bestuur van Fagron NV (de Vennootschap) heeft de eer de houders van aandelen en inschrijvingsrechten in het kapitaal van de Vennootschap uit te nodigen tot het bijwonen van de jaarvergadering van de Vennootschap die zal gehouden worden op de zetel van de Vennootschap (Venecoweg 20a, 9810 Nazareth, België) en via audio/video conferentie op maandag 12 mei 2025 om 15.00 uur met de volgende agendapunten, houdende voorstellen tot besluit.

Agenda van de jaarvergadering

Advertentie

1. Lezing, bespreking en toelichting van het jaarverslag van de raad van bestuur en het verslag van de commissaris over de jaarrekening van het boekjaar 2024 van de Vennootschap.

Toelichting bij het agendapunt: De raad van bestuur verzoekt de algemene vergadering kennis te willen nemen van het jaarverslag van de raad van bestuur en van het verslag van de commissaris over de jaarrekening over het boekjaar 2024 van de Vennootschap. Beide verslagen zijn beschikbaar op de website van de Vennootschap.

2. Bespreking en goedkeuring van de jaarrekening van het boekjaar afgesloten op 31 december 2024.

Voorstel tot besluit: Goedkeuren van de jaarrekening van de Vennootschap van het boekjaar afgesloten op 31 december 2024.

Advertentie

3. Bestemming van het resultaat van het boekjaar afgesloten op 31 december 2024.

Advertentie

Voorstel tot besluit: Goedkeuren van de resultaatverwerking, inclusief de betaling van een dividend van 0,35 Euro per aandeel, zoals opgenomen in de jaarrekening van de Vennootschap over het boekjaar 2024. 

4. Bespreking en goedkeuring van het remuneratieverslag, zoals opgenomen in het jaarverslag van de raad van bestuur.

Voorstel tot besluit: Goedkeuren van het remuneratieverslag zoals opgenomen in het jaarverslag van de raad van bestuur.

5. Bespreking en goedkeuring van het remuneratiebeleid.

Voorstel tot besluit: Op voorstel van de raad van bestuur en na aanbeveling van het benoemings- en remuneratiecomité, goedkeuren van het remuneratiebeleid van de Vennootschap dat vanaf heden beschikbaar is op de website van de Vennootschap.

Advertentie

6. Mededeling van de geconsolideerde jaarrekening en de geconsolideerde verslagen.

Toelichting bij het agendapunt: De raad van bestuur verzoekt de algemene vergadering kennis te nemen van de geconsolideerde jaarrekening en de geconsolideerde verslagen van de Vennootschap over het boekjaar 2024, welke beschikbaar zijn op de website van de Vennootschap. 

7. Verlening van kwijting aan de leden van de raad van bestuur en hun vaste vertegenwoordigers.

Voorstel tot besluit: Bij afzonderlijke stemming (per bestuurder) verlenen van kwijting aan de bestuurders van de Vennootschap en hun vaste vertegenwoordigers in functie gedurende het boekjaar 2024 voor de door hen gedurende het boekjaar vervulde opdracht.

8. Verlening van kwijting aan de commissaris en haar vaste vertegenwoordiger.

Voorstel tot besluit: Bij afzonderlijke stemming verlenen van kwijting aan de commissaris van de Vennootschap in functie gedurende het boekjaar 2024 en haar vaste vertegenwoordiger voor de in de loop van het boekjaar vervulde opdracht. 

Advertentie

9. Toelichting over en bespreking van de Corporate Governance binnen de Vennootschap.

Toelichting bij het agendapunt: De raad van bestuur zal een toelichting geven over het gevoerde Corporate Governance beleid binnen de Vennootschap tijdens het boekjaar 2024. De raad van bestuur verwijst daarbij naar (i) het Corporate Governance Charter van de Vennootschap dat beschikbaar is op de website van de Vennootschap en (ii) de Corporate Governance Verklaring zoals opgenomen in het jaarverslag 2024, dat eveneens beschikbaar is op de website van de Vennootschap.

10. Goedkeuring van de vergoeding van de commissaris over het boekjaar 2024.

Toelichting bij het agendapunt: Op advies van het audit- en risicocomité stelt de raad van bestuur voor de vergoeding voor de controle van de Vennootschap (inclusief consolidatie en halfjaar nazicht) door Deloitte Bedrijfsrevisoren BV, met maatschappelijke zetel te Luchthaven Brussel Nationaal 1, Bus 1J, 1930 Zaventem en ingeschreven in de K.B.O. onder nummer 0429.053.863, vertegenwoordigd door mevrouw Ine Nuyts, over het boekjaar 2024 zoals opgenomen in het jaarverslag goed te keuren.

Voorstel van besluit: Goedkeuren van de vergoeding van de commissaris voor de controle van de Vennootschap over het boekjaar 2024, zoals opgenomen in het jaarverslag. 

11. Benoeming van de commissaris voor het uitvoeren van de limited assurance van de geconsolideerde duurzaamheidsinformatie over het boekjaar 2024 en vastlegging van de bezoldiging. 

Advertentie

Toelichting bij het agendapunt: In overeenstemming met de aanbeveling van het audit- en risicocomité stelt de Raad van Bestuur voor om de commissaris van de vennootschap, Deloitte Bedrijfsrevisoren BV, met maatschappelijke zetel te Luchthaven Brussel Nationaal 1J, 1930 Zaventem, en ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen (RPR Brussel, Nederlandstalige afdeling) onder het nummer 0429.053.863, vast vertegenwoordigd door Ine Nuyts, te belasten met de opdracht betreffende de assurance van de geconsolideerde duurzaamheidsinformatie van de Vennootschap in overeenstemming met de wet van 2 december 2024 betreffende de openbaarmaking van duurzaamheidsinformatie door bepaalde vennootschappen en groepen en de assurance van duurzaamheidsinformatie en houdende diverse bepalingen voor een termijn van slechts één boekjaar overeenkomstig art. 42 van de desbetreffende wetgeving en dit met retroactiviteit voor het boekjaar dat afgesloten werd op 31 december 2024. De retroactiviteit vindt haar oorsprong in de laattijdige publicatie van de wetgeving, in casu 20 december 2024. De aanstelling van de commissaris met betrekking tot de voormelde assurance opdracht zal bijgevolg ook onmiddellijk na deze vergadering ten einde komen.

Voorstel van besluit: Besluit om de commissaris van de vennootschap, Deloitte Bedrijfsrevisoren BV, met maatschappelijke zetel te Luchthaven Brussel Nationaal 1J, 1930 Zaventem, en ingeschreven in de Kruispuntbank Ondernemingen (RPR Brussel, Nederlandstalige afdeling) onder het nummer 0429.053.863, vast vertegenwoordigd door Ine Nuyts, te belasten met de opdracht betreffende de assurance van de geconsolideerde duurzaamheidsinformatie van de Vennootschap in overeenstemming met de wet van 2 december 2024 betreffende de openbaarmaking van duurzaamheidsinformatie door bepaalde vennootschappen en groepen en de assurance van duurzaamheidsinformatie en houdende diverse bepalingen voor een termijn van slechts één boekjaar overeenkomstig art. 42 van de desbetreffende wetgeving en dit met retroactiviteit voor het boekjaar dat afgesloten werd op 31 december 2024. De aanstelling van de commissaris met betrekking tot de voormelde assurance opdracht zal bijgevolg ook onmiddellijk na deze vergadering ten einde komen.

Besluit om de vergoeding van Deloitte Bedrijfsrevisoren BV voor de assurance opdracht vast te stellen op 96.000 Euro (uitgezonderd onkosten, exclusief BTW). 

12. Benoeming van de commissaris voor de boekjaren 2025 tot en met 2027 en vastlegging van diens bezoldiging.

Toelichting bij het agendapunt: Het mandaat van de huidige commissaris, Deloitte Bedrijfsrevisoren BV loopt af onmiddellijk na deze vergadering.

Op voorstel van het audit- en risicocomité stelt de raad van bestuur voor om een nieuwe commissaris te benoemen voor een periode van drie jaar vermits het mandaat van de huidige commissaris eindigt op deze jaarvergadering. De raad van bestuur stelt voor om PwC Bedrijfsrevisoren BV, met maatschappelijke zetel te Culliganlaan 5, 1831 Diegem, en ingeschreven in de K.B.O. onder nummer 0429.501.944, te benoemen  als commissaris voor een termijn van drie jaar. Deze vennootschap wijst overeenkomstig artikel 3:60 van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen (‘WVV’) Lien Winne BV aan voor de uitoefening van het mandaat, met als vaste vertegenwoordiger Lien Winne, bedrijfsrevisor. Het mandaat vervalt na de algemene vergadering van aandeelhouders die de geconsolideerde jaarrekening per 31 december 2027 dient goed te keuren. 

Advertentie

Voorstel van besluit: De algemene vergadering benoemt PwC Bedrijfsrevisoren BV, met maatschappelijke zetel te Culliganlaan 5, 1831 Diegem, en ingeschreven in de K.B.O. onder nummer 0429.501.944, als commissaris voor een termijn van drie jaar. Deze vennootschap wijst overeenkomstig artikel 3:60 WVV Lien Winne BV aan voor de uitoefening van het mandaat, met als vaste vertegenwoordiger Lien Winne, bedrijfsrevisor. Het mandaat vervalt na de algemene vergadering die de geconsolideerde jaarrekening per 31 december 2027 dient goed te keuren.

De vergoeding voor deze opdracht bedraagt 528.509 Euro per jaar (plus BTW, onkosten, bijdrage IBR en forfaitaire onkostenvergoeding voor technologie en compliance kosten) onder voorbehoud van jaarlijkse aanpassingen in functie van de evolutie van het indexcijfer van de consumptieprijzen of zoals overeengekomen tussen partijen.

13. Benoeming van de commissaris voor het uitvoeren van de limited assurance van de geconsolideerde duurzaamheidsinformatie over de boekjaren 2025 tot en met 2027 en vastlegging van de bezoldiging.

Toelichting bij het agendapunt: In overeenstemming met de aanbeveling van het audit- en risicocomité stelt de Raad van Bestuur voor om de commissaris van de vennootschap, PwC Bedrijfsrevisoren BV, met maatschappelijke zetel te Culliganlaan 5, 1831 Diegem, en ingeschreven in de K.B.O. onder nummer 0429.501.944, te belasten met de opdracht betreffende de limited assurance van de geconsolideerde duurzaamheidsinformatie van de Vennootschap in overeenstemming met de wet van 2 december 2024 betreffende de openbaarmaking van duurzaamheidsinformatie door bepaalde vennootschappen en groepen en de assurance van duurzaamheidsinformatie en houdende diverse bepalingen, voor een termijn van drie jaar. Deze vennootschap wijst overeenkomstig artikel 3:60 §2 WVV Lien Winne BV, aan, voor de uitoefening van het mandaat, met als vaste vertegenwoordiger Lien Winne, bedrijfsrevisor. Het mandaat vervalt na de algemene vergadering die de duurzaamheidsinformatie per 31 december 2027 dient goed te keuren.

Voorstel van besluit: Besluit om de commissaris van de vennootschap, PricewaterhouseCoopers Bedrijfsrevisoren BV, met maatschappelijke zetel te Culliganlaan 5, 1831 Diegem, en ingeschreven in de K.B.O. onder nummer 0429.501.944, te belasten met de opdracht betreffende de limited assurance van de geconsolideerde duurzaamheidsinformatie van de Vennootschap in overeenstemming met de wet van 2 december 2024 betreffende de openbaarmaking van duurzaamheidsinformatie door bepaalde vennootschappen en groepen en de assurance van duurzaamheidsinformatie en houdende diverse bepalingen voor een termijn van drie jaar. Deze vennootschap wijst overeenkomstig artikel 3:60 §2 WVV Lien Winne BV, aan, voor de uitoefening van het mandaat, met als vaste vertegenwoordiger Lien Winne, bedrijfsrevisor. Het mandaat vervalt na de algemene vergadering die de duurzaamheidsinformatie per 31 december 2027 dient goed te keuren.

Besluit om de vergoeding voor deze opdracht vast te leggen op 72.450 Euro (plus BTW, onkosten, bijdrage IBR en forfaitaire onkostenvergoeding voor technologie en compliance kosten) onder voorbehoud van jaarlijkse aanpassingen in functie van de evolutie van het indexcijfer van de consumptieprijzen of zoals overeengekomen tussen partijen. 

14. Toepassing van art. 7:151 WVV - EUR 575,000,000 multicurrency term and revolving facilities agreement dd. 19 februari 2025 tussen onder meer de Vennootschap en ING Bank N.V. als agent (de ‘Multicurrency Term and Revolving Facilities Agreement’).

Toelichting van het agendapunt: Artikel 7:151 WVV betreft de goedkeuring van zogenaamde change of control bepalingen in financieringsdocumentatie, zoals de Mulicurrency Term and Revolving Facilities Agreement, waarvoor het wetboek voorziet dat indien er bepalingen worden opgenomen in overeenkomsten die rechten toekennen ten voordele van derden, en die een invloed kunnen hebben op het vermogen van de Vennootschap ingeval van een controlewijziging over de Vennootschap, de aandeelhouders dergelijke bepalingen dienen goed te keuren.

Voorstel van besluit: Goedkeuring van de bepalingen van de Multicurrency Term and Revolving Facilities Agreement, en in het bijzonder de bepalingen dewelke rechten toekennen aan derden (in casu de kredietverleners in geval van een controlewijziging over de Vennootschap) die een invloed hebben op het vermogen van de Vennootschap, dan wel een schuld of een verplichting te haren laste doen ontstaan, waarvan de uitoefening afhankelijk is van een openbaar bod op de aandelen van de Vennootschap of een wijziging van de controle die op haar wordt uitgeoefend (inclusief maar niet beperkt tot artikel 10.2 (Change of control) van de Multicurrency Term and Revolving Facilities Agreement) goed te keuren.

15. Kennisname van het ontslag van en benoeming van een onafhankelijk, niet-uitvoerend bestuurder.

Toelichting bij het agendapunt: Mevrouw Ann Desender heeft de Vennootschap geïnformeerd ontslag te willen nemen uit de raad van bestuur in persoonlijke naam, onder voorbehoud van benoeming van Ann Desender BV, vast vertegenwoordigd door Ann Desender.

Op advies van het benoemings- en remuneratiecomité stelt de raad van bestuur voor om Ann Desender BV, vast vertegenwoordigd door Ann Desender, te benoemen tot onafhankelijk niet-uitvoerend bestuurder in de zin van en beantwoordend aan alle onafhankelijkheidscriteria voorzien in artikel 7:87§1 WVV en/of voorgeschreven door de Belgische Corporate Governance Code voor een periode van 4 jaar. Ann Desender BV zal vergoed worden overeenkomstig de principes vastgelegd voor de niet-uitvoerende bestuurders. 

Ann Desender is Chief Financial Officer bij Barco sinds 2016. Ze begon haar loopbaan bij Barco ruim 14 jaar geleden as Vice President Corporate Finance & Controlling en is sindsdien binnen de organisatie doorgegroeid naar haar huidige positie. Mw. Desender is haar carrière begonnen bij Andersen (nu Deloitte). Mw. Desender (Belgische nationaliteit) heeft master in toegepaste economie en heeft het Advanced Management Program van de IESE Business School doorlopen. Het bestuurdersprofiel van Ann Desender BV is beschikbaar op de website van de Vennootschap.

Voorstel van besluit: De algemene vergadering benoemt Ann Desender BV, vast vertegenwoordigd door Ann Desender, tot onafhankelijk niet-uitvoerend bestuurder voor een periode van 4 jaar. De opdracht van Ann Desender BV zal eindigen onmiddellijk na de jaarvergadering van het jaar 2029 en zal vergoed worden overeenkomstig de principes vastgelegd voor de niet-uitvoerende bestuurders. 

16. Volmacht.

Voorstel tot besluit: Verlenen van een volmacht (met mogelijkheid van indeplaatsstelling) aan mevrouw An Goris, woonplaats kiezende te Venecoweg 20a, 9810 Nazareth, bevoegd om individueel te handelen en om de Vennootschap te vertegenwoordigen met betrekking tot het vervullen van de neerleggings- en bekendmakingsverplichtingen vervat in het WVV. Deze volmacht houdt in dat de volmachtdrager alle noodzakelijke en nuttige handelingen kan stellen en alle documenten kan ondertekenen die verband houden met deze neerleggings- en bekendmakingsverplichtingen, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, de neerlegging van voornoemde besluitvorming op de bevoegde griffie van de ondernemingsrechtbank met het oog op de publicatie ervan in de Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad. 

17. Varia.

Stemming en meerderheid

Elk aandeel heeft één stem. Een voorstel tot besluit wordt aangenomen als het wordt goedgekeurd door een gewone meerderheid van de stemmen die geldig werden uitgebracht namens de aandeelhouders.

Toelatingsvoorwaarden

Het recht om deel te nemen aan de jaarvergadering en om stemrecht uit te oefenen wordt slechts verleend op grond van de boekhoudkundige registratie van de aandelen op naam van de aandeelhouder, op 28 april 2025, om 24.00 uur (Belgisch uur) (de registratiedatum), (i) in het geval van aandelen op naam, door inschrijving in het register van de aandelen op naam van de Vennootschap, (ii) in het geval van gedematerialiseerde aandelen, door inschrijving op de rekening van een erkende rekeninghouder of van een vereffeningsinstelling, ongeacht het aantal aandelen dat de aandeelhouder bezit op de dag van de jaarvergadering.

De erkende rekeninghouder of de vereffeningsinstelling bezorgt de aandeelhouder een attest waaruit blijkt met hoeveel gedematerialiseerde aandelen die op naam van de aandeelhouder op zijn rekeningen zijn ingeschreven op de registratiedatum de aandeelhouder heeft aangegeven te willen deelnemen aan de jaarvergadering. 

De aandeelhouder meldt uiterlijk op 6 mei 2025 dat hij of zij deel wenst te nemen aan de jaarvergadering. Dit dient te gebeuren online via het aandeelhoudersportaal van ABN AMRO dat beschikbaar is op www.abnamro.com/evoting of per e-mail (an.goris@fagron.com) of per brief t.a.v. An Goris, Venecoweg 20a, 9810 Nazareth, België met vermelding van de contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres). 

Vertegenwoordigers of volmachtdragers van aandeelhouders die de jaarvergadering wensen bij te wonen dienen zulks te bevestigen aan ABN AMRO via www.abnamro.com/intermediary, per e-mail aan an.goris@fagron.com of per brief t.a.v. An Goris, Venecoweg 20a, 9810 Nazareth, België, uiterlijk op 6 mei 2025 om 24.00 uur (Belgisch uur), waarbij het aantal aandelen in het kapitaal van de Vennootschap wordt opgegeven (i) dat de aandeelhouder die vertegenwoordigd zal worden, aanhield op de registratiedatum, en (ii) dat wordt geregistreerd voor de jaarvergadering met inbegrip van de naam van de vertegenwoordiger of volmachtdrager en diens contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres).

De houders van obligaties, inschrijvingsrechten, warranten of certificaten die met medewerking van de Vennootschap zijn uitgegeven, mogen de jaarvergadering bijwonen op voorwaarde van naleving van de toelatingsvoorwaarden voorzien voor aandeelhouders.

De aandeelhouders, hun vertegenwoordigers of volmachtdragers en de houders van obligaties, inschrijvingsrechten, warranten of certificaten die met medewerking van de Vennootschap zijn uitgegeven, die hebben voldaan aan de registratieformaliteiten en die via audio/videoconferentie wensen deel te nemen, zullen uiterlijk op 8 mei 2025 telefonisch of via e-mail de inbelgegevens voor de audio/video conferentie ontvangen om op afstand toegang te verkrijgen tot de jaarvergadering op maandag 12 mei 2025 om 15.00 uur (Belgisch uur). De audio/video conferentie zal worden geopend vanaf 14.30 uur (Belgisch uur) op 12 mei 2025 met het oog op de afhandeling van de registratieformaliteiten.

Aandeelhouders die niet vertrouwd zijn met een audio/video conferentie of praktische vragen hebben omtrent de organisatie van de jaarvergadering kunnen een e-mail sturen aan an.goris@fagron.com. De Vennootschap zal praktische en technische ondersteuning voorzien voor aandeelhouders die dat wensen. 

De mogelijkheid om agendapunten en/of voorstellen tot besluit in te dienen

Overeenkomstig art. 7:130 van het WVV, hebben één of meer aandeelhouders die samen minstens 3% van het maatschappelijk kapitaal van de Vennootschap bezitten, de mogelijkheid te behandelen onderwerpen op de agenda van de vergadering te laten plaatsen en voorstellen tot besluit in te dienen met betrekking tot in de agenda opgenomen of daarin op te nemen te behandelen onderwerpen. Zulke aanvragen moeten uiterlijk op 18 april 2025 per e-mail worden gestuurd naar an.goris@fagron.com. Meer gedetailleerde informatie over de voorwaarden om van deze mogelijkheid gebruik te maken is te vinden op de website van de Vennootschap.

Indien van toepassing wordt uiterlijk op 25 april 2025 de aangevulde agenda bekendgemaakt op de website van de Vennootschap en door middel van publicatie in het Belgisch staatsblad en een nationaal verspreid blad. 

Vraagrecht

De bestuurders geven tijdens de vergadering enkel antwoord op vragen die door aandeelhouders uiterlijk op 6 mei 2025 worden aangeleverd per e-mail (an.goris@fagron.com) of telefonisch (op het nummer +31 10 798 7204) of tijdens de vergadering worden gesteld met betrekking tot hun verslag of de agendapunten overeenkomstig de wettelijke bepalingen terzake. Ook de commissaris geeft antwoord op vragen die door aandeelhouders worden gesteld met betrekking tot haar verslag. 

Meer gedetailleerde informatie over het vraagrecht is te vinden op de website van de Vennootschap. De gestelde schriftelijke vragen zullen voor de jaarvergadering worden gepubliceerd op de website van de Vennootschap. 

Volmachten en steminstructies

Aandeelhouders die zich tijdens de jaarvergadering wensen te laten vertegenwoordigen kunnen dit aangeven via www.abnamro.com/evoting uiterlijk op 6 mei 2025 om 24.00 uur (Belgisch uur). Daarnaast kunnen aandeelhouders steminstructies geven aan An Goris, via www.abnamro.com/evoting. Aandeelhouders die zich wensen te laten vertegenwoordigen kunnen ook gebruik maken van de papieren volmacht die door de raad van bestuur werd opgesteld en waarvan een exemplaar op de maatschappelijke zetel te verkrijgen is. Het volmacht formulier is eveneens beschikbaar op de website van de Vennootschap. Andere volmachten zullen niet aanvaard worden. Deze papieren volmacht dient, ter attentie van de raad van bestuur, uiterlijk op 6 mei 2025 om 24.00 uur (Belgisch uur), op de zetel van de Vennootschap te worden neergelegd of per e-mail te worden gestuurd naar an.goris@fagron.com.

Ter beschikkingstelling van stukken

De aandeelhouders en houders van inschrijvingsrechten, obligatiehouders en met medewerking van de vennootschap uitgegeven certificaten kunnen vanaf 11 april 2025 tijdens werkdagen en tijdens de normale openingsuren van de burelen, op de maatschappelijke zetel van de Vennootschap kennis nemen van de aan de algemene vergadering voor te leggen stukken, de voorstellen van besluit of, indien het te behandelen onderwerp geen besluit vereist, commentaar van de raad van bestuur voor elk te behandelen onderwerp op de agenda, en de formulieren die kunnen gebruikt worden voor het stemmen bij volmacht. 

De verdere informatie die overeenkomstig art. 7:129 WVV ter beschikking moet worden gesteld, is op 11 april 2025 beschikbaar op de website van de Vennootschap of via het portaal van ABN AMRO (www.abnamro.com/evoting).

Gegevensbescherming

De Vennootschap is verantwoordelijk voor de verwerking van de persoonsgegevens die zij van aandeelhouders en volmachtdragers in het kader van de jaarvergadering ontvangt. De Vennootschap zal dergelijke gegevens gebruiken voor de aanwezigheids- en stemprocedures van de jaarvergadering in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving en in haar belang om de resultaten van de stemmingen te kunnen analyseren. De Vennootschap kan de informatie delen met verbonden entiteiten en met dienstverleners die de Vennootschap bijstaan in de voormelde doeleinden. De gegevens worden niet langer bewaard dan nodig is voor de voormelde doeleinden (in het bijzonder de volmachten, de stemmen per brief, de aanwezigheidsbevestigingen en de aanwezigheidslijst worden bewaard zolang de notulen van de jaarvergadering moeten worden bewaard om te voldoen aan de Belgische wet).

Aandeelhouders en volmachtdragers kunnen meer informatie over de verwerking van hun gegevens, met inbegrip van hun rechten, vinden in het Privacy beleid van de Vennootschap, beschikbaar op de website van de Vennootschap en kunnen ook contact opnemen met de bevoegde Gegevensbeschermingsautoriteit of met de Vennootschap via privacy@fagron.com

De Raad van Bestuur

11 april 2025