Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Groeien in openheid

In een snel veranderende wereld moeten bedrijven zichzelf voortdurend heruitvinden. Datacenter United heeft zich onlangs gerebrand met als baseline ‘Open to Connect’. Het gaat om een transformatie die meer is dan een nieuwe naam. Ze weerspiegelt Datacenter United niet aflatende focus op uitmuntende service.

Datacenter United is de voorbije jaren zowel organisch als door strategische overnames gegroeid, waaronder die van DCstar en Datacenter Hasselt. De kernwaarden van het digitaal netwerkbedrijf zijn ‘lokale verankering’, ‘verbondenheid’, ‘openheid’ en ‘continuïteit’.

De kernwaarden van het digitaal netwerkbedrijf zijn ‘lokale verankering’, ‘verbondenheid’, ‘openheid’ en ‘continuïteit’

Advertentie

Met ‘lokale verankering’ benadrukt het zijn uitgebreide netwerk van datacenters in België, waardoor klanten een vestiging vinden binnen een straal van 40 kilometer. ‘Verbondenheid’ zet Datacenter United in de kijker als ecosysteem dat een breed scala aan stakeholders samenbrengt, waaronder eindgebruikers, telecomoperators en infrastructuurleveranciers. Hierdoor kan Datacenter United het beste van twee werelden bieden: de expertise van zijn personeel gecombineerd met de gespecialiseerde kennis van externe partners.

Meer info?

xw@datacenterunited.com

Advertentie

‘Openheid’ is duidelijk zichtbaar in de carrier-neutrale infrastructuur, flexibele prijsmodellen en transparante communicatie. ‘Continuïteit’ gaat om de gewaarborgde beschikbaarheid van de data van de klanten en die wordt ondersteund door de financiële stabiliteit van het bedrijf, en de voortdurende investeringen in technologie en beveiliging. Duurzaamheid is een ander belangrijk aandachtspunt, met initiatieven als het gebruik van hernieuwbare energiebronnen, hergebruik van afvalwarmte en minimaal waterverbruik.

Advertentie
Lees verder
Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.