Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Tijd om uw salespitch eens echt goed op punt te stellen

THINK with people biedt ondernemers een gratis pitchreview aan. Wie zijn netwerk of sales pitch doorstuurt, krijg gratis vijf tips om die pitch beter te maken.

Een goede pitch vraagt voorbereiding, inzicht, opzoekingswerk en oefening. ‘Om ondernemers te motiveren er echt werk van te maken, bieden we hen een gratis pitch review aan. De review hanteert als norm de pitch opbouw vanuit de 5 pro’s: problem, promise, process, proof en proposal.’

Binnen de 48u

Advertentie

‘Stuur ons uw basis slide deck - maximum 10 slides of 5 minuten film of audio - of maak een filmpje terwijl u de pitch brengt. Wij reviewen binnen de 48u en we geven minstens vijf tips hoe u uw pitch kan verbeteren.’

Meer info op: www.thinkwithpeople.be

‘Lock Down? Stand Up!’

Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup

Advertentie
Lees verder
Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.