Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

‘Schenk hulpverleners een gratis vitamineboost'

De Gentse start-up Kadonation roept Belgen op om hulpverleners een gratis vitamineboost te geven door hen een Boostbox te schenken. Dat extra zetje kunnen ze vandaag meer dan ooit gebruiken. De geschonken Boostboxen, boordevol vitaminerijke stukken fruit en groenten, worden afgeleverd op de werkplek van de hulpverleners.

Wie bijdraagt, kan een bedrag naar keuze schenken. Per schijf van 15 euro voorzien de initiatiefnemers één gezinsbox voor een zorgverlener. De pakketten zullen worden geleverd aan ziekenhuizen, zorginstellingen en brandweerkazernes. Zo hoeven ze voor hun dagelijkse portie groenten en fruit niet aan te schuiven in de winkels, of ondervinden ze geen hinder door de lege winkelrekken. Hulpverleners melden zich aan, bijdragers schenken een box. 

‘We vinden het belangrijk om ons platform open te stellen voor een actie naar de helden van vandaag: de hulpverleners. Samen met Vitadesk realiseren we deze actie geheel aan aankoopprijs, om zoveel mogelijk Boostboxen aan de hulpverleners te kunnen wegschenken’, verduidelijkt Jelle Van Roosbroeck, Chief Financial Officer bij Kadonation.

Advertentie
‘Lock Down? Stand Up!’

Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup

De actie maakt alvast furore op Instagram. Onder meer Jamie Lee-Six, Julie Taton, Ianthe Tavernier, Pascal Braeckman, Charlotte Renée Leysen, Maxine de Winne, Gilles Van Bouwel en Hilde De Baerdemaeker zetten hun schouders onder het initiatief met de hashtag #boostonzehelden.

‘De boxen worden verpakt onder strikte hygiënische voorschriften en worden geleverd in gesloten kartonnen verpakking. Bovendien wordt bij het samenstellen van de pakketten de social distance tussen de inpakkers verdubbeld naar drie meter’, aldus nog Jelle Van Roosbroeck.

‘Lock Down? Stand Up!’

Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup

Advertentie
Advertentie
Lees verder
Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.