Gondola, het Belgisch tijdschrift voor de distributiesector, wil ondernemers door deze moeilijke tijden loodsen en start daarom met Gondola Society LIVE: acht weken lang gratis webinars met topexperts die hun visie geven over consumptie en retail.
‘In tijden van crisis vinden we het des te belangrijk om iedereen zo goed mogelijk te informeren en ondersteunen’, klinkt het. ‘Daarom willen we ons platform openzetten voor alle professionals in de sector.’
Interactieve sessies
Meer informatie vindt u op: https://www.gondola.be/nl/gondola-society-live
Elke donderdag brengt Gondola een gratis webinar met topexperts die hun visie op retail en consumptie geven en dat 2 maanden lang. ‘Concreet komt er elke donderdag om 15u30 een nieuwe Gondola Society Live online die 90 minuten duurt. De sessies zijn interactief, wat betekent dat u op voorhand vragen of stellingen kan doorgeven die wij vervolgens zullen voorleggen aan onze gastsprekers.’
Grote namen
‘De sessies zijn interactief, wat betekent dat u op voorhand vragen of stellingen kan doorgeven die wij zullen voorleggen aan onze gastsprekers’
Het webinar met Rik Vera is al achter de rug. Daarna zullen ook andere webinars volgen met kleppers als Wouter Torfs, Veronique Goossens, Jan Haspeslagh, Jochen Vincke, Fons Van Dyck, Johan Vrancken en Jo Coudron.
Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup