Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Crisis Checklist om beter te communiceren

‘We merken dat tal van bedrijven voor nieuwe communicatie uitdagingen komen te staan door de corona crisis’, klinkt het bij videostrategie agency StoryMe. ‘Daarom hebben we een Crisis Checklist uitgewerkt.’

‘De Crisis Checklist bestaat uit allerlei creatieve oplossingen die kunnen helpen bij de meest voorkomende uitdagingen. Via onze nieuwe 24/7 Hotline kan iedereen een gratis strategische sessie boeken van 10, 20 of 30 minuten om door deze Checklist te gaan via een video call, zelfs tijdens het weekend.’

Advertentie

‘Lock Down? Stand Up!’

Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup

Advertentie
Lees verder
Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.